Juen Pet Bilgi Portalı - Forum Sayfaları
 
Yardım Giriş

Juen Pet Bilgi Portalı
Pet Forum Ana Sayfa
 
Yazan Konu : Marleyy
sydney
Şehir: Antalya
Üyelik Tarihi: 13.10.2008
Mesaj Sayısı: 66
Gönderilme Tarihi : 15.10.2009 18:33:00  

Arkadaşlaar;
Hepinize merhaba ben 3 hafta öncesine kadar sadece balık besliyordum fakat artıık benimde köpeğim var  
size sorum şu: Marley henüz 2 aylık daha küçük ama gittikçe buyuyor... ve de golden retriever cinsi
 büyüdükçe çiş ve kaka sayısı
artıyor.
ve gazetelere alıştırsak da bazen çişini halıya bazen kakasını orta yere yapabliyor
maalesef şeker marleyi tuvalet için bahçeye alıştıramadık..
bu konuda yardım istiyorum ayrıca egzersizleri konusunda. sanırsam adıını daha tam öğrenemedi
 He.. bişey daha var Marley daha yavru olduğu için tabikide önüne geleni ısırıyır
dün akşam ona oyuncağıyla oynatırken beni çook fena ısırdı elimi zor kurtardık..çok acıdı ağladım ve elim kanadı..!bunu sadece bana yapıyor anneme babama ablama kimseye yapmıyo bilemem belkide beni sevdiğini göstermeye çalışıyordur...ama annem benim mutluluğumu düşündüğü için Marleyi vermek istiyor.. oda köpek bakmış hemde 12 sene ama kızıına kıyamıyo tabii  ben marleyi kimseye vermem kimse onu elilmden alamaz 10 yasındayım ve 2 yasından beri köpek istiyorum bu hayvanda sonuşta 10-15 sene yaşıycakk  bilemiyorumm.... en yakın zamanda yardımlarınızı bvekliyorum..

sevgiler: Burcu ve Marley 



 
Profil Yukarı
 
duygumoon
Şehir: İstanbul
Üyelik Tarihi: 06.01.2005
Mesaj Sayısı: 369
Gönderilme Tarihi : 16.11.2009 16:06:00  
MErhaba Sydney; Çiş eğitimi için şöyle bir yol izleyebilirsin. ona ait bi yer olsun ve o odanın tamamını gazete veya çiş pediyle kapla. Daha sonra çiş petlerini yavaş yavaş azalt. zaten bu işlem bitene kadar aşıları bitecek ve onu dışarı alıştırmaya başlayabilirsin. Aslında seni ısırmak istemiordu bence seni oyun arkadaşı olarak gördüğü için oyun oynuyordu. Fakat sen elini hızlıca çektiğin için ve onun dişleri henüz çok sivri olduğu için senin elinin kanamasına canının yanmasına neden oldu diye düşünüyorum. Şuan dişleri kaşınıyorda olabilir. Bu yüzden onun yiyrbileceği köpek ödüllerinden vermeni öneririm. Sağlıklı büyütmen dileğiyle.
 
Profil Yukarı
 
sydney
Şehir: Antalya
Üyelik Tarihi: 13.10.2008
Mesaj Sayısı: 66
Gönderilme Tarihi : 16.11.2009 16:12:00  
marley artık 4 aylık ve çok iyi anlaşıyoruz dişleride dokuldu bahçeyede çıkarınca yapıyo çis ama daha kakaya alışamadı yinede çok saol cnm


 
Profil Yukarı
 

    Forum Seçin :

  Forum Bilgileri
51126  kayıtlı üyemiz toplam  2906 mesaj göndermiş.
Son 24 saat içinde  :  0 yeni mesaj - 0 yeni kullanıcı
En yeni Üye:   juen108925.
 Online Olanlar

Forumda son 15 dakika içinde :
30 Misafir ve  0 Üye Olmak Üzere Toplam 30  Kişi Online.

  Login
E-mail: Şifre: